KERSTBORREL 2011
Aan het eind van het 2011 willen we weer een gezellige
Kerstborrel houden onder de vrolijk
verlichte Kerstboom
op de hoek Stakenberg / De Eibert.
De voorkeur van de meeste bewoners van De Eibert voor de Kerstborrel gaat uit
naar .....
Ouderjaarsavond om 18:00 uur.
Wij zorgen voor de Glühwein.
Zoals jullie waarschijnlijk hebben gezien, is de boom door Jan en Henk gepoot.
Hopelijk
overleeft die de late najaarsstormen die voor de komende week op het programma
staan.
Ina Bezema ontsteekt de
Kerstverlichting