BARBECUE 4 SEPTEMBER 2010
Zaterdag 4 september was de
straatbarbecue van De Eibert.
De weergoden waren ons bijzonder goed gezind. Het was droog en de
temperatuur viel ook niet tegen.
's Morgens bleek wat men zoal in de schuurtjes heeft liggen: twee
grote partytenten stonden in no time.
Half vijf zijn we begonnen en zes vaatjes bier later was het om ongeveer
half één afgelopen.
De organisatoren zijn bijzonder tevreden over de opkomst en de sfeer!
Het was bijzonder gezellig. Dat bleek ook, haast iedereen bleef tot het eind,
tot het vlees (bijna) op was.
Dit is zeker voor een herhaling vatbaar.
Op 25 september zijn de laatste foto's tot
nu toe geplaatst. Neem gauw een kijkje!
| foto's barbecue |

filmpje van de barbecue: