WELKOM OP DE SITE VAN
IN TYNAARLO.
Binnenkort zet ik de hele
website over naar de nieuwe lay-out. Je wordt dan wel doorgelinkt. Dus dit adres
blijft voorlopig actief.
http://www.wix.com/gdouma/de-eibert
Foto's van de barbecue
van 3 september 2011 staan online: klik hier
* Op 1
oktober hebben we veel extra foto's van Hans in het album geplaatst *
Ja, ja, we horen er nu helemaal bij. De auto van Google streetview
heeft ook De Eibert bezocht.
Aan de beelden te zien is het eind april of begin mei 2010 geweest.
We staan nu op de kaart.
Neem maar eens een kijkje op
http://maps.google.nl
Grotere kaart weergeven
3 september 2011:
BARBECUE aan De Eibert.
Net als vorig jaar werden we getrakteerd op bijzonder mooi weer. Volgens
sommigen 'de mooiste dag van de zomer 2011'.
's Morgens moest een aantal mannen zorgen dat er 's avonds forel voor dertig
personen was. Aangevuld met de zoon van Johan en Hetty
hebben ze die opdracht vervuld. Ze kwamen met twintig vissen terug (de zoon van
Johan en Hetty ving er 10, maar dat terzijde).
Aan Johan de eer om ze vakkundig te roken. Dat is meer dan gelukt!
Ook Gerrit Lampe heeft gesmuld van de vis.
Onze nieuwste bewoner, Phil (net vier dagen oud), liet ook zijn mooie gezichtje
zien.
Voor de foto's, klik op onderstaande afbeelding.
Filmpje van ons visavontuur:
Mochten jullie nog foto's van de bbq hebben, stuur ze naar gdouma@gmail.com.
Ik zet ze dan z.s.m. on line. Alvast bedankt.
Voor iedereen: een heel
gelukkig en vooral gezond 2011!!
Wat hadden we een geluk met het weer gisteren. Koud, een beetje sneeuw, kortom
ideaal voor een lekker glas Glühwein
bij de vuurkorven die op de hoek van de straat stonden. Het was weer reuze
gezellig.
We moeten maar gauw een reden zoeken om weer zo iets te doen.
Henk kon z'n nieuwe camera proberen en ook Hans had de camera meegenomen. Nog
dezelfde avond heeft hij
alles al opgestuurd voor de website. Klasse!!
Klik hier voor de foto's.
of kijk hier (You Tube):

Ook Henk heeft de foto's opgestuurd.
Alles in een klein formaat, zonder muzikale omlijsting:
Uitnodiging
Kerstborrel
De uitslag is bekend!! Jullie hebben zowel digitaal als schriftelijk gestemd en
de uitslag is
zodanig dat we de Kerstborrel houden op .......
Oudejaarsavond
om 18.00 uur.
We hopen jullie dan onder de Kerstboom te treffen. Wij zorgen voor
de Glühwein en warme chocolademelk.

Jan en Henk zetten
12 december een boom op de hoek van De Eibert en
de Stakenberg.
Houd het weerbericht onder aan
deze site goed in de gaten. We
hopen uiteraard op een pak(je)
sneeuw.
De boom van Joachim en Gerbrichtje werd in juli 2011
naar beneden gehaald:

